voorkom stagnatie in cro proces

Steeds meer organisaties gaan aan de slag met conversie-optimalisatie. Met een gestructureerd en datagedreven proces werken ze aan klantgerichte optimalisaties in de webwinkel en behalen zo een beter resultaat. Dezelfde organisaties merken echter dat hun conversie-optimalisatieproces regelmatig stagneert, onvoldoende groeit of zelfs helemaal stilvalt, omdat ze resources van onder andere development besteden aan andere, grote projecten. Hierdoor blijven optimalisatiekansen onbenut en lopen deze organisaties veel omzet mis. De vraag die wij ons als expertgroep daarom gesteld hebben is: ‘Hoe voorkom ik dat mijn conversie-optimalisatieproces stagneert, doordat resources naar grotere projecten gaan?

Bekijk het onderstaande casedocument dat is samengesteld door experts van Google, Bol.com, Transavia, Tele2, Randstad, VodafoneZiggo, deBijenkorf, HEMA, Sanoma, Intergamma, Hunkemöller, Hudson’s Bay, Fonq, Greetz, BCC, Roompot, Mintminds en ISM eCompany.


Lees hier de bluepaper.